Min profilbild

Diarre & pisstjack

Uäh, min kanin har fått diarre. Skulle klippa klorna på honom & möttes då av ett brunt gegg på pungen & i pälsen runt om. Min kille tog bort det lösa, så nu hoppas jag att det inte torkar in & blir ett himla projekt. Jag som äntligen skulle ta tag i kloklippningen, som jag tycker är så dryg pga mörka klor = större risk att komma åt pulpan = ont & blod. Det händer typ aldrig, men jobbigt ändå. Ja. Då vet ni det. 

Fredag igår & jag lyckades ta det lugnt, omg!! Chillade hemma med min kille, planterade blommor & lyssnade på Rättegångspodden. Det var ljudinspelningar från rättegången för styckmordet i Boden. Rätt intressant faktiskt. Fredagsmys, hehe. Drack 5,5x33 cl öl, vilket jag är nöjd med ändå. Hade jag festat hade det lätt kunnat bli typ dubbelt så mycket, sååå ja... Heja mig. 

Nu är planen att denna kväll ska gå i samma tecken, men hemskt gärna färre öl. & lite färre kcal... Får se hur det går. Känns skönt att *bara vara* istället för att vara i festhets. 

Tog Imovane för någon timme sedan & är lite mojsig i skallen. Har pissdåligt tjack, som jag knappt tror är tjack, som jag kört lite under eftermiddagen/kvällen & jag sitter & gäspar. Alkohol + Imovane + "tjack" har väl den effekten... 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Madame G-H

Har egentligen tänkt kommentera något på dina tidigare inlägg, men ville liksom skriva något vettigt och klokt, och tja, var väl därför det inte blev något.

Förhållanden är inget jag är särskilt bra på, så mina tips där är definitivt inget att ha. Några nära människors kärlekshistorier har slutat med att kärleksoffret flyttat till Bollywood, bytt sexualitet eller skaffat sig en ny partner som är 50 år äldre. Inget fel med det och det har väl inte varit mitt fel heller, men ändå...

Hursomhelst så är jag också en mussla som helt går in i mig själv och inte klarar av att pratar. Alt gör som din kille, kör med hörlurar dygnet runt. Inte så trevligt men tja, vad göra, vem orkar känna när känslor är så jobbiga? Typ så.

Svar: Ja, man hittar ju sina små strategier... Jag skulle vilja lära mig att prata. Haha, öppna mig kanske jag ska säga. Kanske något att ta upp på psyk, för det tär ju på min & min killes relation när det blir sådär. Borde väl gå att göra något åt tänker jag & det kan ju vara svårt att hitta verktyg själv. Blev jätteglad av dina kommentarer :) Ta hand om dig!
violentmoreviolent

2017-08-21 @ 16:24:23
Postat av: Madame G-H

Hade för mig att du har en kanin, hade tänkt fråga det. Hoppas diarrén lägger sig, så jobbigt när de inte mår bra den små pälsklingarna... Vad är det för sorts kanin?
Jag har haft väldigt mycket gnagare själv av många sorter, fina djur!
Skönt att du haft lite lugnare dagar<3

Svar: Jag kopplar det till att han fick lite banan tidigare den dagen. Det brukar inte vara några problem, men lillmagen var väl inte på humör för det då eller nåt. Men dagen efter var han ren & fin igen & pluttarna såg ut som de ska :) Hon jag fick honom från visste inte, så jag är lite osäker. Men tycker han ser ut som en lejonhuvad dvärgkanin typ. Han är bäst i alla fall <3
violentmoreviolent

2017-08-21 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0