Min profilbild

Hejdå?

Saker händer. Bra saker & dåliga saker, det kan vara fruktansvärt & det kan vara fantastiskt & just nu är allt bara hemskt & tomt. 

För å dra en klyscha - livet är flyktigt. Innan man ens hunnit säga hejdå kan det vara hejdå. Det är kaos när det blir knäpp-fucking-tyst & så ba "okej...hejdå...??". 

Försöker ha vardag, men det går inte så bra. Vårat minikollektiv här hemma lever i våran lilla egenbyggda bubbla. Dricker alkohol. Varför vet jag egentligen inte, för inget förändras. Finns ingen ångest att dämpa, för allt är ju bara tomt. 

Hur många kcal jag stoppar i mig & vad jag äter känns så oväsentligt just nu. Känner att jag går upp i vikt, men det spelar ingen roll. Jag har annat att inte tänka på. 

Kuken.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

<3

Svar: <3
violentmoreviolent

2017-04-06 @ 16:03:46
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0