Min profilbild

Rester

Asså, när någon kommer in i köket, mitt i natten, när man håller på att lägga upp rester till sig själv & någon ba "finns det nå rester kvar?" & man ba "jamen, ta det här" & den ba "åh, tack". Hahaha. Då. Då vet man att man inte behöver mer mat. Skärp dig liksom, du har fingrar att tugga på.

Ligger & är missnöjd. Inte hungrig, för jag åt ändå, trots "piken", det mår jag bara dåligt över just nu. Känner mig bara inte nöjd rent allmänt. Saker & ting flyter inte, det hackar & blir fel. Eller, kanske inte alltid fel, men typ aldrig som det borde bli.

Vill inte finnas prick just nu.

Xanor, Xanor, Xanor, åh vad jag vill ha dig. Fast jag har dig, men jag vill TA dig. Kom till mig. Orkar inte gå & hämta dig. Ha ha ha.


Kommentarer
Postat av: Greger

Snälla visa livstecken, jag blir orolig!
Vill bara veta att du lever och andas och förhoppningsvis lever livet efter stor jackpotvinst och tågluffare genom Asien med maharaja-express.
Kram!

Svar: Jag lever! På mitt egna lilla vis. Om jag inte dör i en bilkrasch, eller ngt annat oväntat, kommer jag nog förvarna här, hehe. Oroa dig inte, kära du! Men vill eg uppdatera oftare. Puss & kram!!
violentmoreviolent

2016-09-21 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0