Min profilbild

Obalans

Jag känner mig så värdelös. Kan inte sluta äta. Småäter HELA tiden, serri. Har tappat greppet senaste dagarna. Har inte kunnat räkna kcal ordentligt pga måltider utanför hemmet, så jag har hamnat helt i obalans. Det känns verkligen i kroppen. Känner mig så äcklig.

Imorgon har jag sockerstopp i alla fall. Hade tänkt sluta idag, trodde jag klarade mig genom mathandlingen & allt, men insåg på bussen hem att jag "råkade" köpa ett wienerbröd. Med "råkade" menar jag att jag bara hade "inget godis, inget godis" i tankarna & att något annat kunde vara socker fanns tydligen inte i skallen då. Nu när jag skriver kommer jag på att jag inte alls hade behövt äta det. Hade ju kunnat slänga eller ge bort det?? Asså, orkar inte hur dum i huvudet jag är. Som sagt - total obalans.

Har även knarkstopp imorgon, i någon vecka i alla fall. Även det var tänkt att börja idag, men det blev Sub på bordet, så då fick det bli en extra knarkdag. I alla fall ingen Xanor...

Skulle vilja ha riktigt bra tjack, kanske få ordning på allt det här fettet.

Oj, nu blev jag jättenoddig. Kan inte skriva mer, ska väl fortsätta soffmyset.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Småätandet är mitt värsta. Slutar jag äta saker när jag är trött/ledsen/har tråkigt så är jag övertygad om att jag tappar övervikten. Sen så ska man ju "bara" göra det med...

Svar: Ja, när det väl blivit en vana/ett "beroende" är det verkligen inte lätt att få bort eller ändra på. Vet inte vart jag ska ta vägen/får panik ibland när jag förbjuder mig själv att äta ett snacks typ. Helt sjukt. Men i efterhand de ggr jag klarat det, den känslan är iaf guld!
violentmoreviolent

2016-09-28 @ 22:58:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0