Min profilbild

Ångestsnurra

Mnåååh!! Idag är min kille ledig, men han hade inte stängt av sitt halv sex-larm på mobilen & dagen till ära kan jag inte somna om. Dagen, asså dageeeeen, blir så lååååång nivet!! Tur att det är fredag, öldag. Inte för att det är dags än, men jag kan räkna jobbigheten tills typ vid middagstid då jag får knäcka en, istället för tills jag får gå & lägga mig & domna bort igen.

Är jättesugen på knark. Xanor. Eller Sub. Det hade varit mysigt, en morgonlina Sub. Jag har det hemma, men har även möte på psyk i förmiddag, känner inte att det går ihop riktigt.

Har blivit mycket drogande senaste tiden, varje dag ganska länge nu. Har varvat tjack, Sub & Xanor. & alkohol. Men alkohol är det enda min kropp kan känna sug efter ibland. Så än är jag inte beroende av några andra substanser :) :) :) Köpte 10 stycken Xanor för någon vecka sedan & sedan typ 10 till & jag har typ 15-16 stycken kvar. Det tycker jag är lugnt knarkat.

Tror faktiskt jag ska ta en halv, väga mig, fixa något att äta & lägga mig under lurvfilten i vardagsrummet & kolla något på Netflix. Känns mysigare än att ligga kvar här & ångestsnurra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0