Min profilbild

Tralala

Vad normal jag var i fredags, i senaste inlägget. Aja, haha. Blev jättepåverkad av Imovanen? Av EN blev jag helt skev? Kanske pga alla andra substanser som frodas i min kropp. Himla kul var det i alla fall.

Dagens knark blev lite tjo, samt ett gäng Tradolan, hittills. Har snart gått två timmar sedan jag tog dem & jag känner mig mest lite yr tror jag. Funderar på om jag ska ta ett par till. Är bara det där med krampanfall. Äter ju Voxra dessutom, som har det som eventuell biverkning. Inte för att jag bryr mig så jättemycket, sitter ändå bara i soffan, hahaha. Men jobbigt för min kille om jag skulle få ett.

Igår satt jag uppe & drack själv igen. Eller nä, jag hängde faktiskt med folk genom mobilen, hehe. Det måste väl räknas, om man liksom skriver aktivt till varandra, att man umgås? Det var i alla fall mysigt.

Tog Imovane också & blev sådär bäng igen. Så himla niiice! Som det var i början typ. Nu när jag har tagit så mycket annat så har jag lyckats spara lite på Imovanen, ätit färre, så toleransen har väl gått ner en aning antar jag. Plus att jag drack några öl & någon liter vin då.

Får se om jag dricker något ikväll. Borde inte blanda så mycket + har ett tidigt möte imorgon, så det är väl inte ultimat. Men har en äppleöl som är sååå goood!! 25 cl 4%-ig öl för 18,90:-. Synd att den smakar så gooottttt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt första krampanfall på tradolan höll jag på att bita av mig tungan och slutade andas så var försiktig. Vart skitskraj efter det, en kompis hjälpte mig att trappa ner och sluta. Men när mannen fick dom på recept var det kört igen och det blev två krampanfall till. Tycker jag blir extra skev av tradolan och imo tillsammans. IMO och alkohol ska vi inte ens tala om, hello ambien walrus liksom. Min tolerans på tradolan är så sjukt hög nu typ känner knappt 18×50mg men vågar inte ta mer för det är sjukt läskigt att krampa och jag börjar få slut på ursäkter. Har precis börjat med Elvanse så lite kul har man ju i alla fall. :)

Svar: Nä, det lät ju inge kul & tungan vill jag gärna ha kvar. Jag känner inte av så jättemycket att Imo boostas av alkohol längre. Ibland är det snarare som att fyllan tar över ruset, så det känns som att jag känner mindre av Imon liksom. Men ibland är det svårt att veta vad som är vad också...
violentmoreviolent

2016-10-23 @ 17:11:51
Postat av: Greger

Jag har av mina hundratals tram-sessions fått två anfall men då bara kollapsat och sen vaknat skitarg på akuten efter att ambulanspersonal tvingat mig till sjukhuset...
Benso ska väl hjälpa mot krampandet me thinks men ta't lugnt iaf!

Hög eller ej som skribent så är du lätt min favoritbloggerska då du typ är jag både i tanke och knarkande...

Ha en göttig ny vecka och DU MÅSTE lyssna på Kill v Maim av Grimes på Imo, jag blev helt frälst för första gången i livet och då är ändå mina päron pastorer

Svar: Nää, vad drygt att vakna på sjukhuset! Jo precis, så har jag också förstått det, men jag ville inte slösa när jag inte hade ngt behov av benzo i övrigt :P Tack för tipset, ska kolla in <3 Ha en fin vecka du med! Puuuuuss!
violentmoreviolent

2016-10-23 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0