Min profilbild

Syra

Nu går det dåligt igen. Haha. Upp & ner & upp & ner. Vill ta bort sockret igen, det kändes bra att vara utan. Ett himla kcal-bortfall blev det också, såklart. Men det blev ju bara fyra-fem dagar eller vad det nu var.

I helgen tog jag & två kompisar LSD. Det var jätteroligt & coolt i flera timmar, tills en av oss blev jättekonstig & började bete sig obehagligt. Blev helt instängd i sig själv, gick knappt att kommunicera med, var på gränsen till elak mot hunden som bodde där & gick runt & hånflinade typ. Inte alls trevligt. Var så skönt att komma hem framåt lunch, efter en hel natt med hallisar. Hem till min kille, djuren & tryggheten.

Idag har jag tagit Sub, handlat, ätit, kollat The Killing & duschat. Nu ligger jag i sängen & blev helt plötsligt skittrött. Orkar inte skriva mer just nu.


Kommentarer
Postat av: Greger

Hej min allra käraste bloggare!
Jag är tyvärr själv nere i ästörningsträsket och väger nu ännu mindre än förra gången, nästa vecka blir det SCÄ och jag ska därifrån gå upp minst 1kg/ vecka (PANIKÅNGEST)

Nytt ämne!
Ditt förhållningssätt till droger verkar så sjukt balanserad, det är en stor bedrift faktiskt!

Puss och kram!

Svar: Åh, vad tråkigt att höra att det är så kämpigt. & oj, ett kg i veckan tycker jag lät hastigt! Men det kanske är så det behöver vara? Tack, eller vad jag nu ska säga :P Berätta det för psyk är du snäll, haha! :,) Hoppas du mår bättre, puuuuss <3
violentmoreviolent

2016-10-11 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0