Min profilbild

Laddad med Molly

Klockan är snart sex på morgonen & jag sitter i soffan & halvtittar på när min kille spelar Call of Duty. Andra titthalvan är i mobilen - Wickr, Snapchat, sporadiskt googlande & så lite blogg nurå.

Har haft besök av en kompis inatt, som hade med sig lite gott & blandat. Tjo, MDMA & ladd. Mår skitbra just nu, i någon slags balans typ. Har för tillfället nio olika substanser i mig vilket nog är rekord för mig tror jag, haha.

Har i alla fall haft en supermysig kväll & natt. Hade gärna fått finnas ett par doser MD till dock, blev en kortare tripp än jag är van vid. Men då har jag varit riktigt bortskämd under sommaren i & för sig. Det bara regnade kristaller då. Fick dem bokstavligen kastade på mig typ, hehe. Gud, vad jag kommer romantisera det, MD-sommaren. Riktigt riktigt fin var den.

Nu vet jag inte vaaad jag ska hitta på. Vägrar gå & lägga mig, mår för bra just nu, måste suga det sista ur den här natten. Men hur??

Mer knark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0