Min profilbild

Från happy till prutt

Jaha, typ tre minuter efter mitt senaste happy inlägg dog min hjärna & livslust. Uttömd på serotonin efter MD:et I guess.

Åt en Risifrutti med körsbärssmak, tog ännu en Xanor & tuggade i mig två Oxy, så blev det lite bättre. Men aa, känner mig ändå sliten, behöver nog sova. Vill, men vill inte. Så jag spelar tv-spel istället & vinner...aldrig. För fucked i skallen.

Men vad gör man då? Vad gör man när man är övervaken med AT-känningar? VAD GÖR MAN?? Förutom knarkar mer alltså. Vad sysselsätter man sig med? Äre stirra ut i tomma intet, känna sig hopp- & värdelös & tänka att inget någonsin kommer bli bra eller kännas kul igen, som gäller?

Idag har jag i alla fall inga planer, vilket känns sjukt skönt. Känner mig som sagt smått döende just nu. Vet inte ens om jag behöver bolaga. Har druckit tre öl sen typ åtta igårkväll, så jag har en hel del kvar.

JAJA, INTRESSANT VA, HEJDÅ!!

PS. Fredagsvägningen blir av efter jag sovit något. DS.


Kommentarer
Postat av: Glitter

Vad betyder AT-känningar? Avtändning? Läste först AT-kärringar och tänkte på läkare haha, lite trött😋

Svar: Hahaha :P Men jo, att man börjar känna av avtändningen helt enkelt!
violentmoreviolent

2016-10-21 @ 12:42:28
URL: http://glitterlila.blogg.se
Postat av: M

Kraaaam

Svar: Kraaaam!
violentmoreviolent

2016-10-21 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0