Min profilbild

Skäms

Har mått överraskande bra idag, för att vara en dagen-efter-flera-dygns-festande-dag. Bara tagit två linor, ätit 1,5 Imovane & typ 2/3 Xanor, men ändå kunnat vistas på stan i flera timmar!! Nu på kvällskvisten tog jag mig tre glas vin för att jag varit så duktig idag, haha.

Maten hade kunnat gå bättre, men det känns okej ändå. En portion spagetti med stekt halloumi & ketchup, en bit äppelpaj med vaniljsås & 100 g glass. Med vinet hamnade jag på 1499 kcal tror jag det blev.

Får ångest & skäms över att jag dricker en massa på vardagarna. Känner mig typ...svag & lite smutsig? Inte alls som när jag tar droger, då känns det snarare som att jag gör något kul, något som så många går miste om. & att det är i smyg, det är mest lite fnissigt. Jag vet inte... Önskar att jag fick sköta mig själv & mitt drickande.

Imorgon har jag möte på psyk. Har ingen lust, men borde visa upp mig, vara lite skötsam & inte glida ur vårdplanen, vad nu den är för något. Hur våren ska se ut är totalt olöst, ett stort frågetecken & ingen har några svar. Känns sådär alltså.

Nu ska jag försöka sova några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0