Min profilbild

En salig blandning

Asså åååh, mina inlägg ibland när jag är asfull, eeeåååhuuuh. Jag blir så lam, haha. Aja. Shit the same.

Tuggade i mig 20 mg Oxy när jag vaknade idag & hade det mysigt. Tänkte att det fick vara en sådan dag, opioider å chillidill.

Men sedan hade jag plötsligt en näve Xanor i min ägo & stoppade i mig lite sådant. Sedan hade jag plötsligt en lina kokain framför mig & hallå, vem bangar? Inte jag. Sen plötsligt ba "vill du ha en lina tjo"? & hallå igen, vem bangar? Not me. & så ba "vi drar på bolaget!" & aaa, ni vet. Så här sitter jag & mår awesome!

Köpte en hallonöl för 35 spänn. Den var god, men inte värd priset. Håller mig till äpple framöver, när jag vill "lyxa" & ha en sur liten godbit. Inte billig den heller, men billigare & godare.

Ska upp i morgon bitti, så jag kan inte nattsudda, men kunde inte låta bli lite uppåt, var så länge sedan nu. Hela tre dagar sedan såg jag nu, i min lilla knarkdagbok. Förutom Ritalin igår. Känns som att det var minst en vecka sedan tjacket, hahaha. I tisdags var jag i alla fall HELT nykter från knark för första gången på över en månad!

Maten har gått skit senaste dagarna. Proppat i mig. Kändes så skönt att komma ner under 60 igen, men imorgon blir det andra bullar, det vet jag. Jajje, nya tag.

Nu ska jag ta en drink till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0