Min profilbild

På den 15:e dagen, typ...

Lite goda nyheter då - igår var den första dagen på 15 dagar jag var helt nykter från alkohol. Är inte vidare upprymd dock, för idag dricker jag igen. Men en nykter dag är bättre än ingen I guess. Nästa försök blir väl på söndag, om det inte händer något världsomvälvande, typ dyker upp en fest eller att någon kommer förbi för att hälsa på en sväng. Då faller det.

Idag åkte jag ner på stan för att uträtta ett ärende, vilket slutade med ett minihäng längst ute på en brygga. Det åts sushi & dracks lite öl. Lagoma två timmar.

Hon jag var med är en himla fin tjej, som jag rätt nyligen (eller är det det fortfarande??) börjat hänga en del med. Tror jag nämnt henne någon gång. Vi funkar väldigt bra ihop, båda gillar äventyr, alkohol, droger & att halvspåra ur, haha. Hoppas det inte bara rinner ut i sanden. Vissa vänskaper är ju sådär, korta & intensiva & väldigt roliga, så blire ba tyst.

Igår åt jag för under 1750 kcal (istället för typ 3000...), det fick bli dagsmålet. Har samma idag.

Nu ska jag mysa eller något. Är stressad, men ska försöka.


Kommentarer
Postat av: Greger

En dag är en bra början, försök att njuta av sommaren och allt därtill ta resten som det kommer, puss & snusk!

Svar: Tack detsamma, kära du! <3 Puss!
violentmoreviolent

2016-07-14 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0