Min profilbild

Lyser rött

Jaha, hörrni. Vad funderar jag på då? Massor.

Det där med att jag inte har velat gå & lägga mig, för då blir rummet, världen & allt i hela skallen så stort att jag imploderar i sängen - det har lugnat ner sig några grader. Den värsta paniksorgen över att förlora någon är över. Jag skjuter undan det & tänker inte på det alls i princip, vilket funkar rätt bra. Det är så svårt att förklara när jag inte kan förklara allt.

Minns inte om jag berättat det & orkar inte hoppa ur appen, men mina senaste provsvar, asså fglrothkgsblhxnjyyf. De lyste rött (förhöjt) för första gången sedan i höstas & det känns sääämst. Typ lite ba amen nu skiter jag i. Nu super jag. Hejdå. Men det är ju omoget. Så jag gör så, hahaha.

Juli börjar ta slut, augusti kommer snart & då kan man börja känna av hösten. Spyr på det. Den här månaden har jag varit nykter från alkohol i fyra dagar totalt. Tre från knark. När det kommer till drogerna så har det ofta varit typ 0,5-1 mg Xanor på en dag, eller typ två linor eller något annat random. Andra dagar typ tjackrace.

Knark är INTE som alkoholen för mig. Alkoholen förstör & förgör. Alkohol är ju sämst & skit & mycket av den inte ens god, varför dras jag till den?!? Jag är typ lat. Orkar inte jaga annat, haha. Nä, inte vet jag.

Bla bla bla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0