Min profilbild

& det fortsätter

Hej.

Jag fortsätter vara okej om dagarna & superledsen & uppgiven om kvällarna & nätterna, när jag inte kan sova. Saker & ting är fortfarande inte rättvisa & jag är frustrerad.

Dricker för mycket, tror jag. Oftast uppemot 30 glas vin/öl i veckan & jag tror det är lite mycket. Fast jag vet faktiskt inte, mina värden har varit normala i månader. Men ska man gå efter riktlinjerna för "riskbruk" så dricker jag 21 glas för mycket i veckan. Heh. Heh.

Så ikväll tänkte jag käka upp ett gäng Tramadol jag kom över häromdagen, istället för att dricka. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag nog dricka lite ändå.

Har även shoppat för mycket, flera tusen har jag spenderat senaste månaden. Men det känns inte BARA dåligt i alla fall, älskar ju att köpa saker, särskilt på rea, hehe. Handlar i princip bara på rea. För någon vecka sedan lyckades jag få med mig kläder för över 1000 kr, fem plagg tror jag det var, som jag lade 200:- på. Nöjd. Hehe. Då kan ni ju tänka er att jag fyllt på förråden rätt ordentligt...

Nä, nu ska jag stoppa i mig de första Tramadolen tror jag.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0