Min profilbild

Röväckelbajs

Jaha. Har ont i armen. Fick det nu, när jag tog upp mobilen, hahaha. Kul.

Har babblat skitmycket med min kille ikväll. Om ALLT möjligt. Älskar när det blir så, när man sitter ihopslingrade & bara pratar & pratar & diskuterar & inte bara gnäller å gnyr, hehe. Blir som mer kär. Prata intimt. Jag är så inte kuken i fittan right now. Eller typ på jättelänge. Asså, det är toknice när den hamnar där, älskar att sexa med min kille, men jag suktar inte KNULLA. Det bara är så. Dunno why. & så får det väl vara. Jaaa. Jag vet inte.

Är hungrig. Vikt imorgon. Vill somnaaa, inte ätaaa. 02.22. Tvåtvåtvå. Imotajm? Kör alltid på någon form av "jämna" klockslag när jag tar piller. Typ 14.41 eller som nu - tre eller fler lika i följd. Helt vettigt. Brum.

Fick ångestattack tidigare ikväll & min kille höll om mig hårt & shit vad gott det gjorde!! Att bli ihopknölad. Han har inte gjort så förut, inte tryckt liksom. Men det gjorde att kroppen ba släppte spännet. Inte på en sekund, men det var som att den sakta men säkert gav upp. "Jag är uppäten nu". Hahaha. Nä men, av med BH:n (äkta tips vid ångest, AV MED DEN!! Kanske sagt det?) & hitta någon/något som pressar ihop dig på något sätt. Kan ju funka prick å helt tvärtom, men aaa. Panikångest, då provar man gärna ALLT som kan funka. Det suger nämligen. Heh.

Aja, har inget å säga som ni inte vet. Bajs bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0