Min profilbild

Ful å fel å fet

Jag mår så dåligt över min kropp just nu, hur den ser ut & hur den känns. Siffrorna på vågen svider i ögonen & jag har ingen kontroll över maten. Jag lyckas bara inte. 

Har slutat med mina minipiller. Hoppas att jag ska tappa aptiten eller något pga det, haha. Råkar jag bli med barn tar jag bort det & mår dåligt över det istället för min kropp. Perfekt. 

Men det är det där med min hy också. Anar att den blev bättre pga minipillren, så får väl se om den fuckar upp totalt nu. Då blir det raka vägen tillbaka till dem. Hellre aptit & ok hy än ingen aptit & bajsansikte. 

Måndagen var en bra dag, tills jag kom hem & det blev tjafs med min kille. Jag tyckte att han inte förstod mig & han tyckte jag gjorde fel mot honom, typ. Var irriterad & motsträvig ett tag, för att sen bryta ihop & känna att jag hade gjort fel & alltid gör fel. Känner mig som en värdelös person som inte får till det rätt. Som bara förstör, är dum & korkad. Orkar inte med det. Önskar att jag var bra & gjorde rätt, inte bara fel fel fel. 

Känner mig sämst & ska försöka sova. Hoppas jag drömmer hemska drömmar. Det förtjänar jag. Horfitta.


Kommentarer
Postat av: alwaysfat

Du är fin och förtjänar fina drömmar!
Förstår din känsla dock, är lite inne på samma spår.
kram<3

Svar: Tack & detsamma! Kram <3
violentmoreviolent

2016-12-21 @ 00:00:21
URL: http://alwaysfat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0