Min profilbild

Poliser

Har tänkt på öl hela dagen. Ger efter nu & knäcker en. Grejen är att jag är så sjukt sugen på smaken & svalkan, att bli påverkad kommer inte först ikväll. Har redan hällt i mig typ halva pga så gott, haha. Vill såklart känna av den också, men det är lite ovanligt att det är nummer två på listan.

Idag när vi skulle till Apoteket stod en polisbil på granngården. Fick hurven. När vi kommit en bit till på vägen såg vi att det stod fyra poliser vid en civilbil, i en korsning prick där vi skulle gå. Vi var tvugna att passera MELLAN dem.

Fick lite smått panik inombords, blev helt stel, pulsen gick upp & jag höll andan (var helt andfådd när jag kunde slappna av igen, hehe). Kunde bara tänka på hur jag såg ut, om jag hade nå grejer på mig sedan helgen, om de stod där & hade tråkigt & därför skulle stanna oss & vilja prata & tycka att jag betedde mig skumt & ta med mig till stationen, osv. Stirrade i backen & kände mig som ett stapplande miffo när vi gick förbi.

Haha, sjukt hur nojig man kan bli, men med dryga/dåliga erfarenheter är det väl inte så konstigt. Nu är jag bara SÅÅÅ nyfiken på vad det handlade om!?!?!

Kan tillägga att det är inte ofta man ser polisen här där jag bor, på sin höjd ser man dem köra förbi nere på stora vägen typ. Förmodligen därför jag reagerade som jag gjorde. Blir inte sådär på stan t.ex. Det här måste låta så dumt & fånigt, speciellt för folk med rent mjöl i påsen, haha.

Jaja. Har inget att göra (därför jag delar med mig av den spännande lilla historien ovan, hehe) & har noll idéer. Skönt att jag snart kan lägga mig iaf. Har dock bara varit vaken typ 13 timmar senaste dygnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0