Min profilbild

Angst

Vaknade nyss. Ligger kvar i sängen & rummet är fult. Har någon slags bakisångest & känner mig lite förgiftad typ. Hade tänkt "ta det lugnt" igår eftersom vi ska på kalas idag, men neeej, jag drack jättemycket & tog tjack hela natten. Har bara sovit några timmar. Funderar på att ta en lina & duscha. Helst skulle jag vilja somna om, men det känns rätt omöjligt. Är liksom kvar i tjackruset, det kickade igång mig direkt när jag vaknade till lite.

Ikväll ska vi alltså på kalas. Just nu känns det mest jobbigt & drygt, är inge sugen på dricka, ingen lust att umgås, vill mest ligga & känna hur kroppen typ...bryts ner. Haha.

Känner verkligen att jag vill dämpa den här ångesten & oron, men har ingen aning hur. De enda substanserna jag har är Imovane & alkohol & alkohol vill jag som sagt inte ha, såååatteeeh aaah... Har iofs MDMA också, hehe. Nä men, tror det får bli en lina tjack & Imo. En klassiker.

Jaha. Nu kliver jag upp & angstar istället. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0