Min profilbild

Bottenskrap

Imorgon har jag inte ätit godis/fika/glass & sådant på tre veckor!! Känns sjukt nice när jag tänker efter. Jag har ätit så extremt mycket sådant sååååå länge att det inte är klokt. Dock har mitt mackätande ökat tror jag & det är ju inte bra. Det ersätter ju bara kcal från godiset & det, så jag har inte direkt kommit ner i dagligt intag. En aning bättre kanske det går, men inte som jag hade velat. Tänk om jag endast tagit bort det där sockriga & inte ersatt det!! Vill grina, då hade jag varit skinny nu typ. 

Dricker varje dag, käkar Lyrica & Imovane varje dag, ofta även annat på helgerna. Rör typ inget på mig. Äter skit som sagt. Min hjärna krymper. 

Mvh Samhällets Bottenskrap

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar dej, du är cool!

Svar: Haha, tack 😍
violentmoreviolent

2018-03-22 @ 22:14:18
Postat av: MLI

Du är bäst. ❤ MVH sorglig prick

Svar: Gullis! 💖
violentmoreviolent

2018-03-23 @ 05:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0