Min profilbild

Tjejfest

Kuuuuuk!! Orkar ej. Känner mig plufsig & hungrig hela tiden. Åt fyra (!!!) ägg & en banan till lunch, men var hungrig efteråt!? Går ju inte ens på Lyrica längre!! Eller ja, fick en halv av min kille i förmiddags, men det handlar inte bara om idag vad gäller hungern. Mitt första mål är att komma under 65 & hålla mig där, inte gå över det igen veckan efter. Var där för några veckor sedan, under 65 alltså. Meeen sedan upp igen. 

Blev mycket alkohol i helgen. Starköl, folköl, rött & vitt vin, gin & nå sursnaps. & droger. Amfetamin, kokain, Ecstasy & ja, Imovane. Kanske nåt mer, minns inte, men tror det var allt. Hade väldigt roligt i alla fall. Hängde med ett *tjejgäng* (två av dem känner jag inte alls) & firade en tjej, min bästis andra bästis, som är lite min kompis också, men vi hänger inte själva liksom. Ganska snart dök dock bekanta & obekanta killar upp. I slutändan träffade jag sjukt mycket folk den kvällen. 

Har lite sömnskuld, så har gått & lagt mig. Men har druckit en liter öl, så jag vill kissa innan jag somnar, men är inte ett dugg kissnödig. Så drygt!! Aja, finns inte så mycket att göra åt det, bläääh. 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0