Min profilbild

Ingen AT

Hej tjejer & killar! 

Jag är tjock. 

Mvh Violent 

Nä, det där var ett lite tråkigt inlägg. Men jag är det. Fet. Pluffsig. Sväller. 

Kollade tillbaka i min matdagbok & shiaaat vad duktig jag var där när jag låg runt/under 60!!! Under 1000 kcal/dag i typ en månad, som ingenting?! Vem var jag?! Fucking kuk-Lyrica. 

Var i alla fall utan i nästan tre dygn fram till lunch idag. Det var inte alls särskilt jobbigt, mer än att jag var rastlös, mer ångestig & kände att jag BEHÖVDE något hela tiden. Men inga fysiska krämpor eller panikångest, vilket är vad jag skyr i frågan AT. Så ja, någon Lyrica om dagen är inte helt dåligt för magen. HAHA, säger emot mig själv... Vill ju vara utan pga tjockisgrejen, samtidigt som jag vill ha för att det är så frikkin nice å skönt å obvy får jag ingen AT på smådoserna jag hållit mig till. 

Aja. Nu har jag ätit upp det sista jag har i alla fall. Lyxade till det med 150 mg idag + Imovane & drog på second hand-runda. Var rätt upp & ner, fyllde korgen med krukor jag "kanske" skulle ha & bar korgen i famnen istället för i handtaget, hahahaha! Normalt. 

Asså, vill uppdatera mer om mitt liiiiiv, men spårar alltid iväg & så känns inlägget för långt för att börja på ny tråd & så wäääääh. 

Återkommer, pussisar.

Kommentarer
Postat av: MLI

Jaaa skriv mer om ditt liv! Här eller nån annanstans 😉 hehee, puss!! ❤

Svar: Pussis!! 💖
violentmoreviolent

2017-11-16 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0