Min profilbild

TopFormulas måltidsersättning

Idag när jag vaknade (ca 11.30) hade posten redan kommit med mina måltidsersättningar!! Paketet hade de tryckt ner i brevlådan. Har alltid varit tvungen att hämta ut paket i den storleken, men idag fick jag det verkligen serverat. 
 
Så jag bara shake:ade & drack & ja...jag ville inte spy i alla fall. Men det är inga smaker jag känner något sug efter direkt. 
 
Har hunnit testa alla tre idag & godhetsordningen blir nog päron/vanilj, sedan choklad & sist jordgubb/banan. Den sista var typ äcklig. 
 
Diet barsen var konstiga. Hårda & bastanta, vilket var bra för mättnaden, men var less efter typ en halv. De smakade ganska lika varandra, men karamell var bäst om jag måste välja. 
 
Jag märker att jag låter rätt skeptisk fortfarande, men jag tänker att man måste köra ett tag för att se om det håller längre än ett smakprov liksom. 
 
Ja, där fick ni en ofrivillig "recension"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0