Min profilbild

Siffror

Gick okej igår. Dock åt jag upp alla bars, ehe. Sedan blev det öl på kvällen, vilket väl var onödigt, men nu har jag i alla fall slut alkohol hemma. Tänkte försöka att inte handla något mer sådant före fredag. Skänk mig en tanke var morgon. Eller var timme typ... 
 
Hamnade på 1393 kcal igår pga ölen, men jag hade bestämt högst 1500. Det var första dagen under 2000 kcal sedan 27/2!!!!!!!!!! Helt sjukt. Så jag är ändå nöjd. Idag kör jag högst 1250 & sedan högst 1000 kcal imorgon & på torsdag. Helgen har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra med. Funderar på under 1000 i mat, sedan alkohol...jaaa, någonting. & på söndag är det back to under 1000 kcal.
 
Hahaha, jag är ju skum. Kan inte bestämma ba "nu kör jag shakes i två veckor!". Jag gör det invecklat & med utrymme för specialgrejer. Som idag ska jag baka, för att jag vill det, så jag tillåter mig en eller två mazariner, så länge jag ligger under dagens bestämda kcal liksom. Aja, så länge det fungerar. Hoppas det!!! 
 
Nu ska jag baka :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0