Min profilbild

Smacka på

Wihohihahaha. Det går ändå rätt bra nu. 

Vikten är på väg nedåt. Vardagen känns helt okej, med lagom mycket sysselsättning. Det är fint mellan mig & min kille. Djuren mår bra. Familjen på ganska lagom avstånd. &&& jag har hittat EN BRA KRAN!! Berättar det med viss tveksamhet, because vill inte jinxa något, men den här personen verkar bra, kranmässigt åtminstone. 

Lyrica, tjack, E, opiater om jag skulle vilja & nu verkar han dessutom kunna erbjuda Xanor. Han ba "Är det en 100-burk du vill ha då eller?". Ba hellooo behagligheten... Nä men, ska inte spåra ur, men ba att ens möjligheten finns i den här pruttstaden. 

Visst, har nyss gått tillbaka till livet utan Lyrica, men råkade fråga om det fanns & så gjorde det det & så köpte jag. Vill verkligen inte gå upp i vikt igen, men hallaaa...aa, så är det. Men nu när Xanor-möjligheten uppenbarade sig så kanske jag kan tänka om. Åh, lajf. 

Har gjort mig fin ikväll, varit peppad & inställd på å hitta på något, festa,  men det börjar dala. Ingen verkar riktigt igång. Min kille är på väg hem från fest & jag bara ligger ner. Så typiskt & störigt nu när jag väl smackat på till & med ögonskugga!! Är all dressed up, but nowhere to go. Känner mig så tragisk. 

Druckit rätt så lite ikväll, om man kollar på klockan iaf. Motsvarande fem 33 cl starköl. Skulle det sluta med fest ändå så kommer summan bli alldeles för hög, men aja, drack faktiskt bara sex glas vin på 12 dagar nyss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0