Min profilbild

Glitter & horångest

Tog en smygstor lina amfetaminium när jag kom hem i eftermiddags, före jag skulle pyssla & pynta. Sen pysslade & pyntade jag. 

Har införskaffat en sådan där minigran, 60 cm typ. En vit sådan, samt en mini-ljusslinga & matta/glittriga mini-julgranskulor i pastellrosa/blått. En ljusrosa, glittrig stjärna i toppen & så vanligt julgransglitter som gjorde den lite härligt fluffig sådär. Rånöjd. Julgardiner (ok, ba röda i spets, MEN DET ÄR FÄRGEN SOM RÄKNAS) åkte upp i vardagsrummet & en stjärna i sovrumsfönstret. Har även bytt till röda gardiner i köket + ställt tomtar bland mina växter där. 

Alltså HERREGUD, vad händer?! Har aldrig pyntat såhär förut!? Förra året hängde vi upp fönsterstjärnan & ställde ut några prydnadstomtar liksom - i år ska jag till & med fixa JULDUKAR till borden, hahaha! Vad händer?? Aja. Har kul i alla fall. 

Okej, randominlägg om julpynt, haha. 

Men jag mår rätt bra, bortsett från den gamla goda ångesten. A lkonykter & ingen Lyrica i sikte. Äter Imovane om dagarna som vanligt, det behöver jag väl egentligen inte ens nämna. Tjackar lite hit & dit. Det går bra med maten, förmodligen pga att jag inte dricker & att jag har slutat med Lyrica + att jag intar tjo då. 

Är väldigt oförvånad. 

Om jag bara kunde få slippa den här skitäckelhorångesten. Slippa att jag blir trött/matt/slut så lätt. Slippa vara så fruktansvärt känslig & rädd. Slippa klura, grubbla & tänka så mycket. Slippa vara jag, hallaaa.

Kommentarer
Postat av: N

Vad mysigt att pynta! Och mys med lina. :)

Svar: Mycket bra kombination :D
violentmoreviolent

2017-12-06 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0