Min profilbild

Snippkött

Blöööh. Är övermätt. Klockan är inte ens tolv & jag har ätit för nästan 1500 kcal redan. Eller, det är väl inte riktigt rätt, har flyttat över en massa kcal från igår, typ 700-någonting.

Det är i alla fall bra, att jag håller mig på högst 1749 kcal om dagen & flyttar över, istället för att äta över 2000 om dagen, låta det vara så & tänka att det blir bättre imorgon. Det enda är väl att det kan bli drygt imorgon om jag inte håller igen resten av dagen idag...

I eftermiddag ska jag till gyn & lämna cellprov. Känns inge trevligt alls. Blir så äcklad när jag tänker på att de ska IN I MIG & nypa loss en köttbit, medan jag är vaken. Känslan är så obehaglig när de gör det, uuusch. Hade varit en helt annan sak om de gjorde det på utsidan av kroppen, där har jag åtminstone någon slags kontroll. Aja, tar väl Imovane före, så blir det nog bra.


Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

Åh vilken smart grej! Flytta över till nästa dag! 😊 men det är så bra att lämna cellprov! Bra gjort! 😘

Svar: Ja, det funkar faktiskt bra! Man tappar inte hoppet & tänker att allt är förstört för att man ätit "för mycket" en dag. Det finns liksom en chans att ordna till :)
violentmoreviolent

2016-09-12 @ 22:02:24
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0