Min profilbild

Bakning

Har ätit äckligt mycket idag. Vet inte riktigt hur det gick till, har ba lyckats proppa i mig. Vill äta mer, men nu har jag borstat tänderna & lagt mig. Ska åtminstone försöka sova innan jag gör några värdelösa val. Har dessutom redan ätit typ 700 av morgondagens kcal. Ha. Ha. Ha. Superbra.

Fick en idé för ett tag sedan, när jag insåg hur mycket pengar som går till fikabröd (wienerbröd, toscabullar, munkar, osv.), att jag borde baka själv istället. Har gjort det några gånger nu, men asså det fungerar inte att ha en massa fika hemma på det sättet. Går ju & äter av det hela tiden!! Vad tänkte jag lix?! Vet inte hur jag ska bära mig åt...

Har ångest över att ligga i sängen i mörkret. Hatar det. Är inte påtagligt trött & har redan ätit dagens Imovane. Det enda som återstår är att blunda, försöka slappna av & inte tänka på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0