Min profilbild

27 av 44

Sitter i soffan & fryser under en lurvig filt, som katten vägrar låta bli. Trots det proppar jag i mig chokladglass & isvatten.

Idag är en sådan dag då intaget består av socker & socker & socker. Har ätit för ca 1200 kcal idag & knappt 200 kcal är från icke sockriga livsmedel. Två mackor med kokosfett, paprika & salt på. Brödet innehåller iofs socker, menneeeh. Resten är alltså chokladglass, vaniljglass med sirap, chokladwienerbröd & vetebulle med chokladfyllning. Bra jobbat va?

Räknade nyss & insåg att jag tagit opioider 27 av de senaste 44 dagarna, dvs motsvarande ca fyra av sex veckor. Lite olika sorter dårå. Dags att chilla lite snart kanske. Har vänner/bekanta som hamnat i träsket & det vill jag INTE göra kan jag säga... Men det är ju så skönt!! Nu är jag sugen på uppåt dock. Vill bli mindre hungrig/sugen på att äta, samt spela en massa tv-spel. Kanske rita till & med.

Happ. Vet inte vad jag ska hitta på. Tänker nog dricka öl ikväll. Vill gärna bli full, men jag borde lämna prover snart. Det har gått rätt bra med drickandet senaste veckorna, drygt 20 öl/glas vin i veckan bara! Det är ju bra I guess.

Bla bla, mat, bla bla, droger, bla bla, alkohol, bla bla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett min mini-rödvins-guide? ;) haha, kram<3

Svar: Haha, näää?? Måste kolla :) Har inte rört Bloglovin på månader typ... Puss!
violentmoreviolent

2016-10-26 @ 19:06:40
URL: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0