Min profilbild

Moffa moffa

Ikväll är det vin. Vinet som håller mig sällskap. Fyra glas har jag hällt i mig hittills. Ska väl ta ett glas till, för vad gör väl det? Vill bara bli full.

Har visserligen Xanor, men de vill jag inte slösa på. De är viktiga i sociala sammanhang & när jag har mycket ångest såklart.

Nu, när jag ba mosat ner mig själv i soffan, i morgonrock & nytvättat, rödflammigt ansikte & känner att jag inte orkar va nykter, inte orkar känna & tänka på vissa grejer, så är ju vin perfekt. Ingen specifik ångest, bara något molande nyktert obehag.

& så Imovane då. Vet inte hur mycket jag tagit, men ska ta en halva till. 1/2 Imo + 1,5 dl vin = sant. Så får jag se sedan. Borde ba gå till min kille i sängen, men jag vill vara vaken & bli påverkad, precis som igår.

Har överätit under dagen. För en stund sedan smällde jag i mig fem kakor. Hann knappt känna smaken. Vill äta mer. Proppa i mig. Dagen är hur förstörd som helst sedan tidigare, så en del av mig vill ba släppa allt & moffa i mig. Moff moff. Ska kika vad som finns i köket...

Skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0