Min profilbild

Spritfet & osminkad

Orkar typ inte skriva egentligen, wööö, men vill det, wööö. 
 
Satt & läste i min journal tidigare idag & upptäckte att jag nämnde att jag tyckte att jag nog drack för mycket & på ett destruktivt sätt vid flera tillfällen under typ något år innan urspårningen spårade ur totalt & jag tog den där överdosen som ledde till att jag på riktigt tog tag i att få hjälp med alkoholskiten. Jag har tänkt att jag inte sa ett knyst om det fram tills dess, men tydligen gjorde jag det. Det var typ i samband med att jag snittade artärer & var tvungen att åka in & sy som jag berättade om det för olika vårdpersonal. 
 
Det var även intressant att läsa om dagarna på akuten & intensiven. Så sjukt onödigt... 
 
Är oftast häppy att jag överlevde. Var liksom spritfet & osminkad? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: <3<3<3<3<3
violentmoreviolent

2019-02-28 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0