Min profilbild

Livets slutskede

Snygg fredag. 
 
1. Vaknade 
2. Knarkade 
3. Jobbade 
4. Kaffe & knark  
5. Jobbade 
6. Drog hem 
7. Knarkade 
8. Spelade gitarr 
9. Knarkade 
10. Tvättade 
11. Knarkade & drack vin 
12. Handlade alkohol & ostkrokar 
13. Drog hem 
14. Knarkade 
15. Drack öl & lagade mat som skulle ta ”under 45 min” i ca två timmar 
16. Var sur på maten & vägrade äta 
17. Knarkade 
18. Åt 
19. Knarkade 
 
& nu ligger jag i soffan & knarkar & dricker öl & känner livet försvinna iväg utan att jag får följa med. Hurra! 
 
Är sjukt bitter ikväll. Försöker skona min kille genom att skriva sura & bittra ord blandat med ”hahahaha” till min kompis. Men hon slutade svara, så jag surar här istället. Vilken tur ni har va! 
 
Hade värsta ekonomiska flytet för någon dag sedan. Bland annat skulle jag köpa fryspizza på LIDL, spanade in ett 2-pack Margherita för typ 25:-, men så såg jag ett ensamt litet 3-pack som låg & drällde utan prislapp & så visade det sig att det kostade 19,90:-, ba whaaaaat?! Direkt efter traskade jag in på Konsum för att köpa toscabullar, men de var slut, så jag spanade in en toscalängd för 25:-, men så kom jag till kassan & hon ba ”det blir 19,90:-” & jag ba ”whaaaaat?!”. All misär jag utstått i livet var liksom värt det den där dagen. 
 
Hur som helst så tyckte min kille att jag borde köpa en trisslott. Gjorde det dagen efter, två stycken till & med. Satsade på storkovan, gick 60 spänn back. Back to reality & misären. 
 
Typ samma dag, fast på kvällen, kollade vi på nyheterna. De rapporterade om nån svältkatastrof de håller på med i Jemen just nu & jag blev aspeppad på att spela Call of Duty. Skrattade typ åt barnen som grinade fult i kriget. 
 
Mvh från livets slutskede

Kommentarer
Postat av: N

Här ser det ut såhär, på ett ungefär:
1. Vaknar 05:17 av hungrig bebis som väcker hungrig unge. Tar efedrin och häver kaffe
2. Bråkar om frukosten
3. Sätter på greta gris och tar en cigg på balkongen (mammapoäng #1)
4. Lämnar på föris, drar hem och packar kartonger samtidigt aom jag häver kaffe och undviker att äta
5. Hämtar på föris och småbråkar halva kvällen (mammapoäng #2)
6. Sätter på bolibompa och tjuvröker på balkongen (mammapoäng #3)
7. Barnen sover - knäcker en öl, tar en shot och plockar fram en till flyttkartong
8. Repeat tills jag är så trött att jag stupar i säng

Svar: Det är bra man har rutiner i alla fall, rutiner mår man bra av!! :D
violentmoreviolent

2018-09-26 @ 21:34:00
Postat av: N

Livsvisdom 1: man fortsätter att vara den man är trots att man och livet runtomkring förändras
Livsvisdom 2: all typ av stress gör att man tar till samma fina flyktmetoder som man gjorde förut

Svar: Fick ångest av den första visdomen, haha. Man är verkligen trapped i sig själv, för alltid.
violentmoreviolent

2018-09-26 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0