Min profilbild

Fittig

Vadan detta fittiga mående?? Jag är så dryg & lam &...fittig inombords, bara släpp mig liksom!! Wuuuääähhh. 
 
Har druckit snart fem öl, ändå känns saker skit & äckliga & irriterande. Jag borde kanske gå emot det & ba dra ut & festa, men jag känner bara hat & motvilja mot allt & alla just nu & då är det knepigt att motivera sig själv till umgänge, eh. 
 
Har knappt nå lugnande kvar heller. Tjacket är dåligt, ölet fungerar ej som sagt, min kille är helt off. Förmodligen är det mitt fel, men det är ändå inge kul. Fick inte ens en puss när han kom hem ikväll, efter nästan ett dygns festande utan mig. Nehe. 
 
Jag är less, arg & frustrerad, fuck allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0