Min profilbild

420 fittkcal

Jag är ju vanligtvis toksämst & äter en miljon kcal om dagen, men igår lyckades jag landa på ”endast” 1600-nånting. Idag låg jag på under 1000 kcal fram till typ kl. 23.30, då jag bestämde mig för att äta mat, efter en massa velande & ångest. Hade inte ätit riktig mat på ca 52 timmar, så jag kände mig ju duktig och ville fortsätta att inte äta mat, men nej...det blev mat.
 
Nu är jag, 420 kcal senare, proppmätt och ångrar mig så mycket. Känner mig så äcklig & dålig & vill typ spy upp allt. Om jag hade bott själv hade det förmodligen skett. Varför var jag dessutom tvungen att välja den där hormatlådan med massa kcal i?! Kunde jag inte ha tagit en macka & varit nöjd där?! Orkar inte med detta, ska hälla i mig nå vin, poppa Imo & däcka bort från den här skiten. Hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0