Min profilbild

Kaffe, vatten, cola light & lightsaft. & etanol?

Idag har jag stoppat i mig 582 kcal i form av ett chokladwienerbröd & en toscabulle & jag vill ha mer!! Fika fika fika, älskar fika. Funderade tidigare på att baka, men neeej, är uppe i totalt 1247 kcal idag, så det blir inget. Alldeles för mycket som det är. 

Är dessutom sjukt sugen på alkohol & jag har alkohol, så om jag faller för det så blir det ju kcal där också. 105 kcal per vinglas & jag dricker ju nästan aldrig någonsin bara ett glas... 

Har druckit kaffe, vatten, cola light & lightsaft under dagen & kvällen, men kan bara inte släppa tanken på ett glas vin. Fem glas vin, eh. Allt annat är så "mjäääh" ju. Min kille dricker öl ikväll & det gör inte saken lättare direkt... 

Var i alla fall nykter i söndags & i tisdags (igår asså). I måndags var jag på krogen & lyckades hälla i mig åtta öl under kvällen :) :) :) Asså, några drack jag hemma dårå, haaaaallååååå? Hehe. 

Måste ner i tvättstugan & hämta tvätt. Tvättat HELA dagen!! Nästan så jag förtjänar lite etanolium...


Kommentarer
Postat av: M

Du var duktig tkr jag 😊

Svar: Tack babe! 💖
violentmoreviolent

2017-06-01 @ 17:10:29
Postat av: Joppe/Greger

Hej!
Läser som alltid och tänker på dig och hur underbart rolig och lik mig du är...

Imovane, opioider och att föredra bakverk och sötsaker framför mat...
Efter mina år med bulimi bakom mig, missbruk av kaffe, cigg och sötsaker borde mina tänder inte ens sitta kvar, hur har du det med tänder och blodsocker o sånt skit? Mina är mirakulöst bra av någpn anledning.....

Önskar dig en grym vecka där duu´lyckas med dina mål!
Puss!

Svar: Mina tänder funkar, hahaha. Nä men, de är fina enligt tandis, men missfärgade av snuserier. Hatar det, men kommer aldrig sluta snusa, älskar det. Blodsocker & sånt skit har typ alltid varit flawless, bortsett från att blodvärdet varit lågt vid några tillfällen. Extremt lågt efter jag hade skurit av en artär & hoppades i typ 12 timmar att det skulle sluta blöda, innan jag for till akuten :) :) :) Men jag verkar ha en rätt stark kropp, den har stått ut med & tagit hand om mkt skit i sina dar. Hoppas du lever & frodas & kan njuta av drogerna! Puss & kram ❤️
violentmoreviolent

2017-06-01 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0