Min profilbild

3 kilogram

Vägde mig imorse & hade gått ner 3 kg sedan igår kväll. Eh. Grinar inte längre, men är fortfarande nere över vad jag har gjort. Känner mig motiverad att gå ner i alla fall, tror jag. Känner mig inte säker på något kring det här längre. 

Under våren har det ba spårat & jag har inte fått tillbaka greppet. Men nu har det gått för långt asså. Det enda som gäller nu är SKÄRPNING. Jag kommer bli så fruktansvärt olycklig om det fortsätter såhär. 

Har varit vaken i några timmar, druckit en kopp kaffe med kokosfett till frukost. Får ångest när jag tänker på att äta. Vill inte. Inte ens en shake känns okej typ. Är lite hungrig, men jag tar en till kopp kaffe bara tror jag. En lina tjack kanske. Tror, kanske, vet inte. Men vill inte äta. 

Kaffe & lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0