Min profilbild

Vill gå nu

Väntar på min kille som måste dra ut på att gå & handla huuur lääänge sooom heeelst, wöööhhh. Jag har verkligen INGET att göra. Plus att jag ska ta Xanor när vi drar, så jag vill gå NU!! Haha. Kanske tar en halv Imo också, för det är ju kul. Fast kanske roligare att ha något att ta sedan också. Ja. 

Fryste in fyra mazariner & de jag lämnade framme är uppätna. Vet inte vad det innebär, men så är det i alla fall. Har kvar kcal så jag kan dricka tre shakes till idag, vilket nog blir bra. Då hamnar jag strax under 1000 kcal. 

Men är sååå sugen på att köpa & dricka vin!! Hur ska jag motstå bolaget när vi handlar? Vet inte om min kille ska dit, men om jag går in där kommer jag köpa känns det som. Då måste jag ta bort en shake för varje glas vin. 

Men det är främst att jag druckit sjukt mycket senaste veckorna som känns dåligt. Tror att det handlar om större & större mängder för varje gång jag skriver det, att jag "druckit sjukt mycket senaste tiden". För ett par veckor sedan var jag uppe i över 40 glas på en vecka... 

Ska försöka. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

är det kalorierna i vinet som oroar dej mest?

Svar: Som jag skrev så är det främst det att jag har druckit så mycket senaste tiden som ger mig ångest, för att det är dags att lämna prover snart igen. Är inte orolig över min kropp, utan bara det hur värdena ska se ut inför dem på psyk typ. De har velat ta bort min Imovane pga höga värden förut & det vill jag INTE ska hända. Men det är klart, jag vill ju inte hamna över 1000 kcal idag & där spelar ju vinet in, om man tänker så.
violentmoreviolent

2017-03-15 @ 15:00:26
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0