Min profilbild

Vikt 21/7

Längd: 177 cm 

Vikt: 62,6 kg (-2,3 kg) 
BMI: 20


Kommentarer
Postat av: S

Mjao! Jag har börjat ersätta middag med folköl pga vill bli smal o ölen lindrar ju ångesten. Just börjat med maxdos voxra så är härligt lättpåverkad än så länge. Pga efterbliven har jag dock just insett att alkohol innehåller fett mkt kalorier. Har googlat men fattar noll, kan du hjälpa, vet ju att du räknat kalorier o så tidigare: vad motsvarar kalorierna i en liter falcon 3,5 i mat ungefär? Och hur mkt mat motsvarar ett glas vitt vin? Tror jag kommer gå över till det snart, blir så förbannat kissnödig av ölen... Tack på förhand från en annan 177a!

Svar: Mjauuu! Ska svara i ett inlägg tror jag minsann. Dock är jag mitt i en fest för tillfället. Men det kommer snart, kanske om ett gäng timmar när jag är övertjackad & fylleångestig :) :) :) Annars imorgon eller nån annan dag, hahaha. Nä men, he köm he köm! Pussis!! <3 <3 <3
violentmoreviolent

2017-07-29 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0