Min profilbild

Awesome nyår

Hade ett awesome nyår! Eller ja, en awesome nyårshelg, vi körde typ fredag eftermiddag till söndag kväll. 

Både på fredagen & på nyårsafton var det fullsatt här i vardagsrummet. Inte jobbigt en enda stund faktiskt. Mådde väldigt bra hela helgen, trots en massa folk typ hela tiden, konstigt matintag & bara några timmars vila. 

Nyårsbuffén bestod av tjack, MDMA, Xanor & kokain. Fantastiskt gott! Hehe. & så en massa alkohol. Egentligen drack jag nog inte så mycket, om man räknar på hur många timmars aktivt festande det blev i förhållande till det jag fick i mig. Men i & med att det blev så många timmar blev det också mycket, om ni hänger määä. 

Dock tror jag min kompis blev lite besviken/less på mig. Vi var iväg från festen här hemma i ett par timmar, för att hon skulle fixa lite grejs. När hon skjutsade tillbaka en person hit så gick jag tillbaka också. 

Hon skulle komma hit när hon var klar, men dök aldrig upp & svarade inte mer den kvällen. Hon pratade med en annan tjej som var här, men inte med mig. Skrev senare att jag hoppades hon inte kände sig dissad, men inget svar. Ni fattar, silent treatment. 

Vi har hörts varje dag sedan dess, men det känns ändå lite...skumt. Ska se till att stoppa i henne Imovane & hälla i henne lite vin någon dag, så kanske det är förlåtet, hehehe. 

Aja, bortsett från det så var typ allt fäb tror jag? Bra slut på 2016 & bra början på 2017, det får man väl va happy över? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0