Min profilbild

Balansera

Det blev 400 mg Lyrica idag, jag har ätit en massa skit, blivit fet, bla bla bla. Spyr. Helt sinnessjukt hur Lyrica triggar mig att äta typ ALLT GOTT!! Men främst sött, socker, godis & sådant. Jag kan bara inte släppa tanken på att äta något, helt fucked! 

Imorgon ligger fokus på ingen Lyrica & att äta lite. Imovane & amfetamin & alkohol får ta över livräddarrollen imorgon. Hehe. 

Har halvplanerat att träffa min kompis, men kanske måste ställa in för att kunna hålla mig till de tre ovan nämnda substanserna. Vägrar sitta & supa framför henne (& eventuellt hennes son), asså hahaha, så fult det hade varit. Vinhaggan som går med bag in box som dropp typ. Fräscht. Nä men, får se hur det blir, kanske Imo kan duga. 

Asså, jag lägger mig typ alltid mellan kl. 22.00-00.00 (på vardagarna) & sover ofta till typ kl. 10.00-12.00, dvs sover ofta mellan 10-14 h/dygn?? Så himla sjukt. Men jag kanske behöver det för att palla med livet? Jag vet inte. Känns ba crazy & vemodigt att jag sover bort halva mitt liv. Fast oftast njuter jag faktiskt av sömnen också, så det är ju bra. Haha. Aja.


Kommentarer
Postat av: Grävling

Jag sover också så länge, men jag brukar tänka att det är mycket bättre och mer spännande att sova hälften av livet och leva längre, än om man skulle vara vaken jämt men bara leva hälften så länge. :) Och tänk alla nattdrömmar man skulle missa.
Ta hand om dig. Kram

Svar: Det är sant :) Älskar att sova, för det mesta, men känner ändå stress att jag missar saker typ. Inte för att jag gör något smartare när jag är vaken men, hahaha! Kram!
violentmoreviolent

2017-12-25 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0