Min profilbild

Vikt & mat

Har varit på en resa. Igår (måndag) visade vågen 64,2 kg, hahahaha. Kul. En av dagarna åt jag både pizza & hamburgare t.ex. Sen godis, chips, ALKOHOL, skräpskräpskräp, osv. Ja...har inte så mycket mer att säga om det än ÄCKELHORSKIT. 

Kommer bara gå upp & upp & upp. Känner det på mig. De smala dagarna är över typ. Asså, tänker inte ge upp, förbereder mig bara på misslyckanden. Det kanske går bättre då, mhmmm. Vill under 60. Hahahaha, kul jag är. Hatar mig själv. Sämst, ful & äcklig. Så obekväm. Ledsen. Buhu. 

& vet ni vad jag gör ikväll? INGENTING. Är nykter & rastlös, tänker typ bara på alkohol. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har städat & diskat en massa idag i alla fall, för att fördriva tid. Det enda jag kan komma på att göra nu är att laga mat eller baka, vilket ju är världens sämsta idé om jag ska ner i vikt, hallååååå!! 

Igår körde jag shakes & mackor under dagen. Slutade på 999 kcal, efter jag flyttat över 309 kcal till idag... Kört samma idag, får väl se vad det landar på, satsar på under 1000 i alla fall. Imorgon kanske jag kan dricka enbart shakes, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0