Min profilbild

Skulle vara nykter...& bajs

Skulle vara nykter, har snart druckit fyra glas vin. Hoppas det stannar där. Haha jaaa, "hoppas"? Snygg. Tog Imovane nyss, så jag tänker att jag kanske kan nöja mig med det & det glas vin jag sippar på nu. Nöja mig med det ruset. Sa till min kille tidigare "jag vill bli full", han sa "varför då?", jag sa "för att det är skönt, typ". Haha. Snygg. Tänkte då att jag skulle dricka två glas, högst. Ibland går det, ibland går det inte. & sådant är livet.
 
Imorgon ska jag upp 07.30, senast 07.45. Ska träffa en person för att fixa en grej. Ok, vad olagligt det där lät, hehe. Det är det inte, men det är viktigt att det löser sig. Som olagliga saker kan va. Hehe, jaja. Därför borde jag inte dricka såhär, för det BLIR jobbigare att vakna & stiga upp när klockan ringer då. För att man, åtminstone jag, blir inte lika utvilad av fyllesömn. Dock kan jag tycka att det är väldigt lätt att kliva upp om jag fortfarande är full när jag vaknar? Haha...
 
HAR VARIT HELT DUKTIG IDAG FÖRRESTEN. Har städat kaninburen. Kaniner bajsar ändå en hel del. De äter visserligen sitt nattbajs (:D), men det bli ändå ganska mycket på några veckor, vilket är långt ifrån hur ofta jag tömmer den *springer iväg & gömmer mig*.
 
Lådan är ca 10 cm djup & ungefär så stor att ni skulle rymma den om ni sträcker fram armarna rakt fram & vinklar in händerna & låter era längsta fingrar toucha varandra, så det bildar en rektangel. HAHAHA, jag hoppas ni gör detta!! Kommentera if you did! Haha. Aja. I alla fall brukar den oftast få fyllas till bredden med kiss & bajs. Ja, jag skäms. Ibland föds det till & med flugor pga detta. Alltså, mycket flugor. Som flyger runt i lägenheten.
 
Det här är dock första gången på länge det blev flugor. Back in the days, när jag söp å söp å söp, sjua efter sjua, & sket i hur jag & de jag bor med levde så kunde det typ gå månader & våran lägenhet var ett paradis för flugor. Disk, pant, kiss & bajs, sopor. Det var ba att välja & vraka för dem. & trots att det är jag som bjuder in dem, så fucking hatar jag livet ur dem.
 
Men nu är den rensad & jag ska göra allt för att komma ihåg att orka göra det igen inom ca två veckor HÖGST, så det inte blir övermäktigt. Det säger jag varje gång. & så är det med mycket i mitt liv. När saker & ting blir övermäktiga släpper jag dem bara helt & hållet. Låtsas att det inte finns. Så får de fucka upp för sig själva utan att jag är med. Bara det att  det är jag som får ta konsekvenserna sen. Tack för det, mig själv. Tack.
 
Blev mycket text. Om bajs typ, haha.
 
Har precis påbörjat mitt femte vinglas. Funderar på mer Imo. Jag hoppas bara jag lyckas träffa den där personen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0