Min profilbild

För mycket alko, för mycket fett

Jag skulle VERKLIGEN behöva chilla ner med alkoholen nu. Sommaren är över & vardagen ska tydligen inte vara någon fest längre. Folk kryper sakta men säkert tillbaka i sina hålor, jobbar, är trötta, allvarliga & mer eller mindre deppiga. Så känns det i alla fall.

Men för mig hänger alkoholen kvar. Festen är slut, men JAG slutar inte. Förra veckan gick vardagarna ganska bra. 8,5 öl totalt under mån-tors, 24 på hela veckan, istället för 30+++. Den här veckan (mån-ons) har jag hällt i mig 16-17 stycken hittills. Är sjukt sugen idag också, inga konstigheter.

Funderar fortfarande på hur jag kan ha svällt över fyra kg på en månad. Visst, för att jag ätit & druckit som en gris, men wöööh, mer än FYRA kg?! Känns extremt. Usch.

En härlig grej är i alla fall att jag har tjack igen! Älskade tjack. Igår åt jag för knappt 900 kcal. Drack dock också, så där tillkom det ju kcal, men det att jag åt så lite, hurra hurra hurra! Tar idag också, så får se vad dagens intag slutar på. Ska verkligen försöka låta bli ölen jag har i kylen...


Kommentarer
Postat av: Greger

Jag vill inte vara sådär skitnödigt blödig och säga klyschor i min Oxy-dimma men du är perfekt som du är, det är därför du har en partner och vänner nära dig. Utifrån din blogg vet jag att du är en helt jävla fan-fucking-tastisk människa och jag skulle ge 26.7 stilnoct och min högra tå för att få hänga med dig en dag. Försök att inte tänka negativt och njut av det som finns kvar av sommaren, vad det än må vara du vill göra. Du är bäst och glöm det för fan inte!

Puss o Kram från din invalida cybervän!

Svar: Asså, vilka fina ord, blir så glad av dem, tack!! Puss & kram tillbaka fina du! <3
violentmoreviolent

2016-08-25 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0