Min profilbild

Trasigt

Är helt förvirrad, vet inte vad jag ska tänka eller känna. Allt blev helt vrickat igår kväll & i natt. 
 
I typ 10 år har min kille varit min trygghet. Hos honom har jag hittat lugn & fått en känsla av att jag är säker, när det känts som att allt ska gå sönder. Jag har ALDRIG känt mig rädd för honom. 
 
Genom åren har det hänt flera gånger att jag flippat under bråk i fyllan. Kastat saker, haft sönder saker, skadat mig själv, slagits. Han har typ smällt igen några dörrar & vält ut någon ölburk i jämförelse. Men igår var det som att han hatade mig. 
 
Det började med att han kastade en vattenflaska efter mig när jag gick ut ur rummet, efter att han sagt att han inte orkade med att jag är så stressad, att han ville ha en avslappnad fredag. Senare när vi satt i soffan & bråkade så la han sig över mig & tryckte ner mig när han blev arg. Slog i luften mot mitt ansikte med en gräddsifon. Han uttryckte sig konstigt & det var som att han försökte hetsa fram reaktioner från mig. Jag blev frustrerad & tog ett trasigt glas & rev det mot min underarm, bl.a. Alltså, allt var helt knäppt, nästan surrealistiskt. Kände inte igen honom & det var sjukt skrämmande. 
 
Sov på soffan & har legat kvar här hela dagen. Han däckade i sovrummet & har hållt sig där idag. Så vi har inte pratat något. Jag städade upp innan jag somnade i alla fall. Hade nog varit ännu jobbigare att vakna annars. 
 
Känns som att världen är helt upp & ner, allt är trasigt & jag har ingenstans att vända mig.

Kommentarer
Postat av: Christina

<3

Svar: <3
violentmoreviolent

2019-03-30 @ 18:09:55
Postat av: Anonym

Du förtjänar inte att bli behandlad så, oavsett hur du beter dig. En ska kunna känna sig trygg med sin partner, i sitt hem <3
Styrkekram

Svar: Så är det absolut, att man ska känna sig trygg & säker! Men då förtjänar inte han att bli behandlad så heller, han är värd att älskas även han, för han är en råfin, smart människa. Han har tagit emot många smällar & slag (bildligt & bokstavligt) från mig. Så det blir lite klurigt, i alla fall i mitt huvud... Där & då blev jag dock hemskt chockad & rädd, han blev liksom en annan person typ. Jaaa, klurigt & snurrigt var det ja... Men du, tack för dina ord, de värmer verkligen! Kram <3
violentmoreviolent

2019-03-30 @ 23:06:35
Postat av: A

<3

Svar: <3<3<3
violentmoreviolent

2019-03-30 @ 23:07:23
Postat av: Majsan

Finns ❤️

Svar: Tack skruttelutt! <3
violentmoreviolent

2019-04-01 @ 14:33:26
Postat av: MLI

Oh men shit, finaste! Hur mår du nu? Hur är stämningen hemma? Hör av dig när som helst om du vill. Jag finns här. ❤

Svar: Det är lugnt nu. Blev lite snefylla där... Hoppas bara det inte blir sådär igen. Taaack babe <3<3<3
violentmoreviolent

2019-04-03 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0