Min profilbild

Tung i magen

Här sitter jag & har ätit bajs, avföring runt hela munnen. Kommer säkert äta mer också. Ungefär så känns det & så är det ikväll. Dagen innan vägning också, ldrklfhbxdkljäönuzvkgt. Vill inte väga mig imorgon!! Men jag måste, det måste registreras, av någon mystisk anledning. 

Himla skit. Mår så dåligt av att känna att jag har mat i magen, att känna mig MÄTT ger mig ångest. Att äta & bli ohungrig, bara känna att det inte är helt tomt i magen, det är oftast okej. Men när det kommer dit då det börjar kännas att något väger i magen & blir tyngre ju mer man äter, då får jag panik inombords. När magen växer när den fylls på, uuusch!! Det kanske låter jättekonstigt, men jag kan nog inte beskriva det på något annat sätt. Usch. 

Idag är jag inne på min fjärde nyktra dag. Nykter från allt utom Imovane, vilket jag såklart ätit extra av istället. Det har varit jobbigt utan alkohol, haft mycket sug, främst på kvällarna. På dagarna har det mer varit drygt att inte ha nå tjack. Att inte bara kunna ta en lina & sätta igång något projekt. 

Istället har jag haft tråkigt & varit rastlös & orolig. När jag inte tagit Imo dårå. När jag gjort det har det försvunnit i ett par timmar, men jag har inte tillräckligt mycket för att fylla på varannan timme direkt. Så ja, det har varit jobbigt, drygt & frustrerande, men det har gått. Imorgon ska jag lämna prover & sen, seeen får jag dricka öl! Om typ 12 timmar. Längtar!! 

Jaha. Kukäckelmongohorfittraspiröven. Ska äta glass eller något, är ändå sämst i livet.


Kommentarer
Postat av: M

Du har vart duktig 💟

Svar: Pussis! <3
violentmoreviolent

2017-06-16 @ 03:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0