Min profilbild

Loser & nolla

Mina sinnen är tillbaka. Känns sjukt nice. 

Hade sååå velat ha ett par-tre starköl ikväll, men näe, hade EN folköl. EN. Folköl. Kul. Drack upp den i alla fall, kan ju alltid drömma mig bort till en värld där den åtminstone boostar Imon... Aja. Sparar ihop ölpoäng till en annan dag. Haha. 

Jaha. Äter för mycket hela tiden, fortfarande. Äter för många Imovane, som vanligt. Det rullar på liksom. & det funkar inte. Eller jo, det är sjukt lätt, men det får inte vara såhär. Kan inte fortsätta såhär för 145754256:e gången. Aja, ska inte tjata, vill ba att alla ska veta hur missnöjd jag är & vilken loser & nolla jag är som inte klarar styra livet. VILL HA TJAAAAACK!! Kuken. 

Imorgon kanske jag kör en barakaffesålängesommöjligtdag. Bara det där med skitmedicinen som jag mår så illa av på fastande mage. Eller om det är shake-tajm. Eller något annat. Vet inte. Får se.


Kommentarer
Postat av: Joppe/ Greger

Du är varken loser eller nolla, du är den utan tvivel roligaste bloggaren av alla jag följer och det är många!
Försök att vara snäll mot dig själv och njut av sommaren, du är redan smal (även om det inte betyder något) och vikten tar tid att påverka så hur svårt det än är, försök att koppla bort det lite snälla?
Ville bara titta in och kolla läget, här är det fint, lyckas få ut morfinrecept på morfinrecept och njuter mycket av dem!
Puss på dig och ha en bra vecka!

Svar: Härligt att du njuter! Hade inte Naltrexon & Voxra satt käppar i opiathjulet hade jag ringt VC för min hosta för länge sedan, hahaha. Men jag klarar mig rätt bra med andra substanser :) Blir så glad av dina kommentarer fina du <3 Njut på & ha en fäb vecka du mä! Puss & kram!
violentmoreviolent

2017-07-03 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0