Min profilbild

Rätt trött

Är så trött till & från. Sovit någon timme den här helgen. Nu ligger jag i soffan & noddar av då & då, men vaknar på en gång av att det känns lite som att jag får en stöt typ? Helt snurrig i skallen. 

Den här dagen har känts så sjuuukt lång!! Har fått lite pyssel gjort, men mest legat i soffan å väntat å väntat å väntat på kvällens intåg. Nu är den här, men jag orkar typ inte lägga mig, haha. Känns jobbigt av någon anledning. Just det, jag har inte legat i sängen sedan tisdag natt, tror jag det är. Har ju bott i soffan & senaste dagarna har jag varit vaken & festat. Det blir kanske bra ändå, med sängen & det. Nu är ju min karl hemma också. 

Jaha. Druckit cp-mycket den här veckan, som vanligt. Uppemot 40 öl är det nog. Öppnade en nyss också, sista innan nya tag typ. Eller näst sista. ELLER NÅT. Nä men, ska lämna prover om ett par-tre veckor, så jag måste skärpa mig redan nu. Har ju gått jättebra tidigare :) :) :) 

Nu började jag tokgäspa. Kanske ska unna mig en flisa Imovane & äta lite glass? Det går åt ett ok håll med maten just nu btw. Kanske kan skippa glassen, va dukti inför er va? Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Glittervargen

Tja. Kollar in här emellanåt. Känner igen mig som fan i dina tankar, fastän jag numera nästan är helt drogfri. Du skriver bra. Hoppas du tar hand om dig så bra du kan. Du är värd att må bättre.
Kram

Svar: Vad fint & tack! Sköt om dig du med, du förtjänar också att må bra <3 Kram!
violentmoreviolent

2017-07-18 @ 19:27:07
URL: http://glittervargen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0