Min profilbild

Skön & tjock & deppad

Känner mig inte lika glad, upprymd & peppad som igår. Känner mig mest uppgiven & misslyckad just nu. För att jag tog Lyrica tidigare & fick tokmunchies & har ätit en massa idag.  Visst, är skön & avslappnad, men är också deppig av samma anledning & jag vet inte hur jag ska balansera vågskålarna, vad som är värt & inte. Baaah. 

Dricker även alkohol idag, trots att det är söndag, då min ambition är att hålla mig nykter. Gick & velade, ställde fram vinet & ett glas, tänkte att jag kanske kunde hälla upp, men inte dricka. Gick därifrån, tänkte att jag kanske kunde lyckas tänka på något annat istället, men så upptäckte jag att min kille drack öl & av någon skev anledning så kopplade min skalle direkt till att det är okej, att jag också får dricka ikväll. Öh. 

Så nu ligger jag i soffan med Lyrica, Imovane & alkohol i kroppen & är skön & tjock & deppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0