Min profilbild

Biter ej längre

La mig just i sängen & låtsades att det var morgon & att jag MÅSTE gå upp!! Fast så får jag ligga kvar. Gud, vad frikkin skönt det var, haha. Nä men, inte superduper, men en aning. 

Skippade Lyrica idag. Duktig. Tagit tjack. Whatever. Druckit alkohol. Kuken. Ätit alldeles för mycket. HOOOR. Haft ångest kring allt. Värt. Nej. 

Asså, jag kan ju typ inte knarka?! Downers biter typ inte längre. Jag behöver typ...vad??? Hjälp mig!! Hur får man bort ångesten om inget fungerar?? MÅSTE MAN DÖ?? 

Det är en sådan fruktansvärt jobbig känsla - att ha ångest, så gör/tar man det som alltid fungerat & så FUNKAR inte det!! AAAH, orkar inte. 

Nu ska jag sova pga gör inte så mycket dumt/onödigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0