Min profilbild

Tokiga dagar

Hej alla små rövhål!! <3<3<3 

Det har varit snurrigt, tokigt, roligt & dramatiskt sedan jag skrev senast. 

I söndags till exempel. Vaknade helt förvirrad av att någon ropade i hallen, minns inte de exakta orden, men typ ett försiktigt "Hallå? Hallååå? Det är *******....?". Jag ba "Vaa? Hallå? Vem är det? Vaa?". Ruskade om mig själv & där stod min kompis. "Kommer från polisstationen, blev intagen igår, hahahaha! Har ingen väska, ingen mobil, jag har INGENTING, hahahah". 

Hon ba "Jag är fortfarande full & tänker INTE nyktra till!!". Jag var också full fortfarande, hakade såklart på & plockade fram alkoresterna från lördagen. Ringde genast min kille som var på väg hem från jobbet; "Köp två sexpack folle på vägen hem! ******** kom från station, hon behöver alkohol!". 

Vi drack i några timmar, fjantade oss över hennes fail att hamna i fyllecell. Sen slöt vi upp med ett gäng i östra delen av stan, som satt & spelade yatzy. Assåååå, jag kom sist!! Kuk. Aja. När hälften av dem skulle fara & jobba (kockar å barchefer, fyllesvin) så drog jag, min kompis & en till kompis hem till mig. Vi tog ecstasy & lullade runt, gjorde stora gnuggistatueringar på varandra. Åt Lyrica & ba hade det chillidilli. 

Aa. Sen dagen efter for vi på äventyr & hämtade kompisens grejer som blev kvar på krogen där hon haffades. Sen gjorde hon naglarna, sen gick vi & åt indiskt & sen for vi hem. Vi var helt cp hela utflykten på stan. Gungade hit & dit, åt som grisar & ba allmänt flummiga. Nojade över civilare hela tiden. 

Prutt prutt, nu äre slut, orkar ej mer, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0