Min profilbild

Vikt 25/1

Längd: 177 cm 
Vikt: 67,3 kg (+0,4 kg) 
BMI: 21,5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, uppdatera gärna oftare. Jag är intresserad av ditt liv. Både när det gäller alkohol, sporadiskt knarkande och vikt.

Du tror kanske inte det, men det det finns definitivt ingen åldersdrängs uppåt. För mig är det intressant att läsa om ditt liv. Du skriver lite (eller har jag missat) om när ju var alkoholiserad på riktigt och hur du gick ner i vikt från 95kg till cirkus 70 eller 75. Jag kan inte begära något från dig utan bara önska, men du ska veta att dina inlägg betyder något oavett vad du skriver om. Kram!

Svar: Alltså tack för orden!! Rågulligt av dig, blev så glad! <3
Önskar jag hade värsta skrivrutinen, det är så nice att kunna gå tillbaka & läsa, även om jag vill grina & spy & radera ibland när jag gör det. & som jag skrev i senaste inlägget så uppskattar jag respons så mycket. Det får mig att vilja skriva.

Men förstår inte riktigt, önskar du att läsa om tiden när jag var som mest alkad, samt när jag vände det hela & gick ner i vikt? Eller menar du på något annat vis?

Hoppas du har en fin fredag, kram!
violentmoreviolent

2019-02-01 @ 02:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0